Formularz przyjęcia do serwisu HOTA

Po prawidłowym uzupełnieniu formularza otrzymasz unikalny numer reklamacji, który należy napisać na kopercie!

1.Imię:*
2.Nazwisko: *
3.Ulica+nr domu/mieszkania: *
4.Kod pocztowy: *
5.Miejscowość: *
6.E-mail: *
7.Powtórz e-mail/Retype e-mail: *
8.Telefon komórkowy: *
9.Data zakupu sprzętu (przybliżona-niewymagana):
10.Opis: *
12.Opcja serwisowa: Serwis w czasie standardowym (14-28 dni)
W przypadku uznanej reklamacji koszt serwisu jest darmowy. Przesyłka zwrotna do klienta zwykła.

Serwis przyspieszony KURIER - 89 zł - do 7 dni
W przypadku uznanej reklamacji dolicza się 89 zł za szybszą obsługę, w przypadku serwisu pozagwarancyjnego także. Zawiera koszt przesyłki kurierskiej do klienta.

Serwis MAX WYMIANA NA NOWY - wysyłka nowego takiego samego zestawu lub lepszego do 48h od odebrania niezależnie od stanu przesłanego - 219 zł - zawiera koszt paczkomatu (wysyłka na paczkomat)

13.Zgadzam się na wykorzystanie moich danych osobowych do celów reklamacji:TAK *
* - pola wymagane/fields required